•• ••

check

Mijn logo uitgelegd

De oplettende kijker ziet het natuurlijk meteen. Het pompeblêd uit de Friese vlag dat mijn roots verklapt. Maar dat deed mijn achternaam natuurlijk ook al wel.

Het pompeblêd vormt het puntje op de i en dat symboliseert mijn werk en vooral mijn manier van werken. Ik zorg voor de puntjes op de i. Ik denk de opdracht goed uit, plan het in, voer het uit en let daarbij op de details. De opdrachtgever krijgt hierdoor weer grip op het vraagstuk dat voorligt. Dat vraagstuk kan van alles zijn. Het meedenken over de opzet van een website, een contentplanning maken, content creëren, een inhoudelijk eventprogramma samenstellen, mensen interviewen en artikelen schrijven.

Ik vind zwart nogal een harde kleur, daarom geen zwart maar een bruine kleur voor de letters en een stevig fonttype. En bovendien is bruin de kleur van aarde, van de natuur, daar waar alles begint met groeien. Het symboliseert ook mijn agrarische achtergrond. Iedere opdracht zie ik als een nieuw begin en hierdoor groei ik zelf ook. Ik leer nieuwe mensen kennen, nieuwe organisaties, nieuwe onderwerpen en nieuwe branches.

De achtergrondfoto op de homepage van deze website is een foto van een omgezaagde boomstam. De boom leeft weliswaar niet meer, maar zorgt wel voor leven. Tijdens zijn groei zorgde hij voor zuurstof en legde hij CO2 vast. Eenmaal geworden tot hout komt hij opnieuw tot leven als natuurlijk bouwmateriaal. Een boom bestaat uit jaarringen. Een dikkere stam is dus al wat ouder, heeft meer ervaring. Zo zie ik mijzelf ook. Robuust als een boomstam met naast de nodige levenservaring inmiddels ook meer dan 25 jaar werkervaring.

Credits voor het logo zijn voor Harold Eltink van Plaats 55.

Naar het overzicht

Welkom bij Grip op Content!

De plek voor contentcreatie, communicatie advies en project coördinatie.

Zo werk ik

Ik zorg voor grip op jouw content door de ideeën voor verhalen die bij jou stof liggen te vangen of projecten die niet van de grond komen, met een werkend plan daadwerkelijk aan te pakken.

lees verder

In 5 stappen meer grip op content

Als het gaat om het bedenken, maken en het verspreiden van content, doorloop je vijf verschillende stappen: Bedenk, Plan, Maak, Distribueer en Evalueer. Ik neem ze even met je door.

lees verder

Over mij

Ik ben Annemiek Jorritsma. Als ervaren redacteur en projectcoördinator haal ik de kern snel boven tafel. Ik ben nieuwsgierig, een echte netwerker en kan goed luisteren. En ik ben bovendien een regelaar die de details niet uit het oog verliest.

lees verder