Het antwoord op de vraag om op originele wijze via storytelling inzicht te geven in de resultaten van Joint Corridors Off Road was een interactieve website.
Als zelfstandig contentspecialist ontwikkelde ik voor het programma Joint Corridors Off Road van Topsector Logistiek voor een belangrijk deel de content voor een interactieve website. Eerst ging de voorkeur uit naar een doorbladerbare pdf of online magazine als eindproduct. De hoeveelheid content en de diepte ervan was zodanig dat mijn voorstel was om een interactieve website te maken. Ik hielp bij het maken van de juiste keuze, liet een voorbeeld zien en overtuigde het projectteam om op deze manier de kwalitatieve resultaten en uiteindelijk ook de kwantitatieve resultaten van vijf jaar Joint Corridors Off Road in beeld te brengen.
Neem een kijkje op de interactieve website waaraan ik samen met online marketing bureau Immerse en het projectteam van Joint Corridors Off-Road gedurende een halfjaar heb gewerkt en 80 procent van de inhoud heb gecreëerd.
Een korte impressie...
De plek voor contentcreatie, communicatie advies en project coördinatie.
Ik zorg voor grip op jouw content door de ideeën voor verhalen die bij jou stof liggen te vangen of projecten die niet van de grond komen, met een werkend plan daadwerkelijk aan te pakken.
Als het gaat om het bedenken, maken en het verspreiden van content, doorloop je vijf verschillende stappen: Bedenk, Plan, Maak, Distribueer en Evalueer. Ik neem ze even met je door.